Bedankt Tem! Ik was vrijdagavond aan het drinken en zei: **** it, ik dacht dat ik wel spacers zou pakken als dat nodig was. Gelukkig ging de +45 prima over de remmen en de voorkant is +35, dus ze zitten precies in lijn met de fabrieksspecificaties. Het zijn Velgen VMB5's, die helaas felrood zijn op dit moment. Ik laat ze fel zilver overspuiten.
De banden zijn niet zo goed als ze op de foto's leken, dus ik ga ze alle 4 vervangen in plaats van alleen de voorbanden. Ik heb een lokale Mustang-man gevonden die een bijna perfecte set Pirellis verkoopt, het probleem is dat de aspect ratio voor en achter te hoog is. Ze zijn 255/40 voor en 285/35 achter. Ik overweeg deze alleen omdat de man ze in feite weggeeft en ik ze maar een paar maanden zou gebruiken, zodat ik niet een complete set banden hoef te kopen vlak voor de kerstvakantie. (Aangezien ik vorige week nieuwe velgen en een jb4 heb gekocht, zou mijn verloofde niet zo blij met me zijn)
De vraag is, zouden de verhoogde aspect ratio problemen veroorzaken? Na wat onderzoek lijkt het erop dat de snelheidsmeter een beetje af kan wijken door de verhoogde totale hoogte van de setup (+0,5 inch), maar zijn er nog andere potentiële problemen?
Dit forum is geweldig, bedankt voor alle hulp Tem!