Infiniti Q60 Forums banner

q60 3.0T wyprodukował 310 whp i 325 lb-ft/tq

42K views 39 replies 9 participants last post by  Bevo  
#1 ·
W stanie Waszyngton.

2017 Infiniti Q60 3.0t Premium jest niedoceniany, generuje 310 KM na kołach - TestMiles.Com | Automotive Industry News / Car Reviews

To trochę lepiej pod względem mocy, ale znacznie lepiej pod względem momentu obrotowego niż obecne wyniki z hamowni uzyskane w Kalifornii. Zakładam, że stan Waszyngton ma dostęp do benzyny 93 oktanowej, w przeciwieństwie do tylko 91 oktanowej w Kalifornii...

Czy ktoś może zweryfikować różnicę w liczbie oktanowej między tymi dwoma stanami?
 
  • Like
Reactions: SpeedyQ
#2 ·
W stanie Waszyngton.

2017 Infiniti Q60 3.0t Premium jest niedoceniany, generuje 310 KM na kołach - TestMiles.Com | Automotive Industry News / Car Reviews

To trochę lepiej pod względem mocy, ale znacznie lepiej pod względem momentu obrotowego niż obecne wyniki z hamowni uzyskane w Kalifornii. Zakładam, że stan Waszyngton ma dostęp do benzyny 93 oktanowej, w przeciwieństwie do tylko 91 oktanowej w Kalifornii...

Czy ktoś może zweryfikować różnicę w liczbie oktanowej między tymi dwoma stanami?
Wygląda na to, że nie podali, jaką liczbę oktanową miało paliwo, którego użyli do testu na hamowni.
 
#4 ·
Wygląda na to, że nie podali, jaką liczbę oktanową miało paliwo, którego użyli do testu na hamowni
Nie, nie podali... Założę, że użyli 93, ponieważ ta wartość momentu obrotowego jest znacznie wyższa niż to, co Fast Intentions i Stillen były w stanie wygenerować na swoich hamowniach w Kalifornii.
 
#3 ·
Notatka boczna: @Bevo Horn, czy jesteś podekscytowany trenerem Hermanem... Jestem ogromnym fanem futbolu akademickiego (kibicuję Univ. of Southern Mississippi, TTT) i uznałem za absolutnie zabawne, że UofH myślało, że będzie w stanie go zatrzymać, jeśli zadzwoni wielki brat (UT).
 
#5 ·
Side Note: @Bevo Horn, are you excited about Coach Herman...

Jestem ogromnym fanem futbolu akademickiego (kibicuję Univ. of Southern Mississippi, TTT) i uznałem za absolutnie zabawne, że UofH myślało, że będzie w stanie go zatrzymać, gdyby zadzwonił starszy brat (UT).
Jasne, że tak. Wiedziałem, że jest mądry, ale nie wiedziałem, jak bardzo, dopóki Colin Cowherd nie zapytał go o członkostwo w Mensie. Nie zamierzam przegapić każdej odpowiedzi udzielonej na konferencji prasowej słowami: „Kiedy na to spojrzysz..."
Nie, nie zrobili tego... Zakładam, że użyli 93, ponieważ ta liczba momentu obrotowego jest znacznie wyższa niż to, co Fast Intentions i Stillen były w stanie wyprodukować na swoich hamowniach w Kalifornii.
Na dole artykułu czytelnik zapytał o używaną liczbę oktanową
 
#9 ·
Świetne znalezisko. Uważam, że RS 400 jest również niedoceniany, jeśli poszperasz na forach Q50.
Rzeczywiście tak jest... konsekwentnie hamowany na około 375 KM i 350 lb-ft/tq na kołach... na benzynie 91 Oktan.Fast Intentions osiągnęło do 393 KM i ~375 lb-ft/tq na kołach dzięki zastosowaniu swojego układu wydechowego. Wyobraź sobie, co by było, gdyby hamownia została przeprowadzona na 93, z tym układem wydechowym i odpowiednim strojeniem (również wersja 3.0T)...
 
#10 ·
Uważam, że RS jest bardzo niedoceniany. Podjechałem ostatnio do świateł na trzech pasach ruchu, widzę, jak Cadillac zjeżdża na prawy pas. Jeden z tych, gdzie prawy pas się kończy, więc wiedziałem, co to auto zamierza. Więc ustawiłem samochód w tryb Sport i wcisnąłem gaz, nie zamierzałem pozwolić, żeby ten Caddy mnie wyprzedził. Kiedy ruszyłem, Caddy nie mógł mnie dogonić ani wyprzedzić, był o dwie długości samochodu, odpuściłem przy około 80, gdy prawy pas się skończył. Skręciłem w prawo na następnych światłach i był to CTS-V Wagon Black Diamond z lat 2013-14, który na papierze powinien był mi urwać drzwi. Może go zaskoczyłem, ale silnik RS jest mocny. Bardzo pod wrażeniem startu z linii.
 
#11 ·
Uważam, że RS jest bardzo niedoceniany. Jechałem ostatnio do świateł na 3 pasach ruchu, widzę, jak Cadillac zjeżdża na prawy pas. Jeden z tych, gdzie prawy pas się kończy, więc wiedziałem, co ten samochód zamierza zrobić. Więc ustawiłem samochód w tryb Sport i wcisnąłem gaz, nie zamierzałem pozwolić, żeby ten Caddy przejechał. Kiedy ruszyłem, Caddy nie mógł dogonić ani przejechać, był 2 długości samochodu, puściłem gaz przy około 80, gdy prawy pas się skończył. Skręciłem w prawo na następnych światłach i był to CTS-V Wagon Black Diamond z lat 2013-14, który na papierze powinien był zdmuchnąć mi drzwi. Może go zaskoczyłem, ale silnik RS jest mocny. Bardzo pod wrażeniem startu z linii.
Zarówno czerwony, jak i srebrny sport zostały przetestowane na hamowni i oba generują więcej mocy niż reklamowano.
 
#13 ·
In Washington state.

2017 Infiniti Q60 3.0t Premium jest niedoceniany, generuje 310 KM na kołach - TestMiles.Com | Automotive Industry News / Car Reviews

To trochę lepiej pod względem KM, ale znacznie lepiej pod względem momentu obrotowego niż obecne wyniki z hamowni uzyskane w Kalifornii. Zakładam, że stan Waszyngton ma dostęp do benzyny 93 oktanowej, w przeciwieństwie do tylko 91 oktanowej w Kalifornii...

Czy ktoś może zweryfikować różnicę w liczbie oktanowej między tymi dwoma stanami?
WA State ma 92 oktanów. :( Przynajmniej mam dostęp do benzyny bez etanolu.
 
#15 ·
Czy dodanie jakiegoś wzmacniacza oktanowego miałoby jakikolwiek sens ?
Nie ryzykowałbym uszkodzenia czegoś. Jeśli naprawdę potrzebujesz więcej oktanów, kup paliwo wyścigowe.

Sunoco® FR™ to bezołowiowe, natlenione paliwo wyścigowe, które dobrze sprawdza się w silnikach turbodoładowanych, a także w silnikach wolnossących z ograniczonym dopływem powietrza, które mogą skorzystać z natlenionego paliwa wyścigowego. Jest zgodny z niektórymi przepisami dotyczącymi paliw wyścigowych ograniczającymi zawartość tlenu do 4 procent objętościowych.
Sunoco FR zawiera dodatki poprawiające trwałość przechowywania. Sunoco FR nie uszkodzi czujników tlenu i może być stosowany w każdym zastosowaniu wyścigowym wymagającym paliwa bezołowiowego. Jak w przypadku każdej benzyny, FR należy przechowywać w nieprzezroczystych, szczelnych pojemnikach, w których temperatury są stabilne.

Octane (R+M)/2 96
Research Octane 102
FR - Sunoco Race Fuels
 
#38 ·
Concept Z Performance opublikowało to dzisiaj na temat RS...

"Przetestowaliśmy nasz zupełnie nowy Q60 RS 400 na naszym Mustang Dyno! Wygenerował 354 whp i 353 ft-lb momentu obrotowego, co daje około 420-450 KM na wale korbowym. Infiniti poważnie zaniża te wartości fabrycznie! Spodziewaj się około 370 whp na DynoJets i DynaPacks."

 
#40 · (Edited)